Campagnemateriaal: Facebook berichten: Bevolkingsonderzoek Dikkedarmkanker

In de maand maart wordt het bevolkingsonderzoek Dikkedarmkanker extra in de kijker gezet. Maak de campagne bekend via je Facebookpagina. We bieden je voor elke week in maart een bericht.

Voor wie?

Mannen en vrouwen van 55 tot en met 74 jaar, de doelgroep van het Bevolkingsonderzoek Dikkedarmkanker.

Wie kan met dit materiaal aan de slag?

Gemeenten, OCMW's, lokale dienstencentra, buurtwerkingen, ziekenfondsen, werkgevers, welzijnsorganisaties, verenigingen, ...

Waarom?

Door de berichten van het Centrum voor Kankeropsporing te plaatsen op Facebookpagina, zet je het Bevolkingsonderzoek Dikkedarmkanker in de kijker. Zo zorg je er mee voor dat de juiste informatie bij de doelgroep terecht komt. 

← Vorige

 

Logo regio's in kaart

Postcode

 

Logo Antwerpen