Campagnemateriaal: Bladwijzer Borstkanker: De screeningsmammografie. Wij doen het. En wat doe jij?

Op de bladwijzer lees je de basisinformatie over het bevolkingsonderzoek naar borstkanker. Het campagnebeeld, de slogan 'De screeningsmammografie. Wij doen het. En wat doe jij?' en de verwijzing naar www.bevolkingsonderzoek.be herinneren aan het belang van een vroege opsporing van de ziekte.

De bladwijzer is 15 cm x 6 cm groot.

Voor wie?

Vrouwen van 50 tot en met 69 jaar, de doelgroep van het bevolkingsonderzoek naar borstkanker

Wie kan met dit materiaal aan de slag?

Gemeenten, OCMW’s, lokale dienstencentra, huisartsen, apothekers, welzijnsorganisaties, verenigingen…

Waarom?

Elk jaar wordt in Vlaanderen bij 6 000 vrouwen borstkanker ontdekt. 8 op 10 vrouwen overleven de ziekte, dankzij vroege opsporing en de geïndividualiseerde behandeling.

Geef daarom aandacht aan het bevolkingsonderzoek. Met de bladwijzer ‘De screeningsmammografie: wij doen het. En wat doe jij?’ van het Centrum voor Kankeropsporing zet je het bevolkingsonderzoek in de kijker.

← Vorige

 

Logo regio's in kaart

Postcode

 

Logo Antwerpen